časté dotazy
Vložte Jak vytvořit objednávku?
Vyberte zboží a vložte jej do košíku. Vyplňte adresu, zvolte dopravu a způsob úhrady a objednávku odešlete. Na Váš email Vám následně dorazí potvrzení Vaší objednávky, kde můžete vše zkontrolovat.
Kdy svoje zboží můžu očekávat?
Zboží zasíláme následující den, po kterém obdržíme platbu na náš účet. Pak už je to v rukou přepravní služby, její rychlost nemůžeme ovlivnit, nicméně zpravidla zboží dorazí druhý den po odeslání.
Jak můžu objednávku uhradit?
Běžný bankovní převod nebo dobírku.
Co se stane, když nezaplatím?
Pokud zboží objednáte a nezaplatíte, čekáme 10 dní a následně je objednávka stornována. Toto se netýká objednávek na dobírku.
Nepodařilo se mi zaplatit přes platební bránu, co dělat?
Pokud se Vám nepodaří uhradit objednávku hned napoprvé, nezoufejte. Z platební brány obdržíte notifikaci s odkazem k zaplacení přibližně do 30 minut od odeslání objednávky.
Je možné změnit objednávku, nebo změnit objednané zboží, když už jsem objednávku odeslal?
Pokud jste zadali špatné informace nebo chcete objednávku změnit napište nám prosím email na simova28seznam.cz. Zkusíme vše vyřešit k Vaší spokojenosti. Změna je však možná pouze do té doby, než objednávku předáme dopravci.
Co když jsem zboží objednal a zaplatil a stále mi nebylo doručeno?
Pokud Vám nepřišla žádná informace z přepravní služby o tom, že zboží bylo převzaté do dvou dní od zaplacení objednávky, určitě se nám ozvěte. Mohlo dojít k chybnému spárování platby a Vaší objednávky. Napište nám email na simova28@seznam.cz